Monday, December 6, 2010

                                                           Minu lõbus seiklus metsas

Hommikul ärgates olin keset metsa ja lõõritasin ,et kõik mind ikka kuuleks. Tahtsin metsast pääseda ja hakkasin liduma lääne poole.Sirgeldasin endale kompassi . Kuna teadsin ainult lõunakaart jäid kõik teised ilmakaared kompassile märkimata. Imestasin miks ma läände ei pääse. Üritasin olla normaalne ja tark ning hakkasin kompassiga vestlema ,et ta näitaks mulle suunda lääne poole. Läksin närvi ja kritseldasin kompassi naerunägusid täis ja viskasin kraavi. Mõtlesin ,et nüüd on rahu ja vaikus ning hakkasin uinakut tegema. Nägin ilusat und arbuusist ja ananassist sõpradest. Püüdisn ärgata ,kuid ei suutnud ,sattusin kooma. Kui mu surnukeha pole veel avastatud ,leban ma seal tänapäevini.

No comments:

Post a Comment