Monday, September 6, 2010

"Minu suvi"

Minu suvi oli tõesti tore. Me tegime perega palju erinevaid asju. Me tegime juba nii palju asju ,et vaikselt hakkavad suve esimesed tehtud asjad meelest minema.
    Suve alguses käisime Gretal. Ma läksime lennukiga sinna. Lennuks sõitis peaaegu neli tundi. Kohale jõudes saime teada ,et järgmised paar nädalat on  seal kuumalaine. Päeval kui sinna jõudsime oli seal kakskümmendkaheksa kraadi. Järgmistel päevadel oli juba peaaegu kolmkümmendviis kraadi. Meie hotell oli väga võimas. See oli ehitatud suure mäe otsa. Kuigi me saime hotelli kompleksi kõige äärmise maja oli sellegi poolest kõik korras. Meil puudus hotelli toas isegi internetiühendus. Ülejäänud aja vedelesin perega rannas ja ujusin meres.
   Suvel oli mul peale reiside mitu tenniselaagrit. Esimene nendest kestis neliteist päeva. See laager oli füüsiliselt hullult raske tegime päevas 5 tundi trenni. Sõbrad olid seal laagris mõnusad ja head. Me jagasime tuba  mõne poisiga. Tegelikult pidin ma olema laagris kõigest seitse päeva ,aga mind pandi isegi teise vahetusse. Seega olin kaks nädalat. Me käisime söömas ühes kohvikus ,kus saime valida ,mida iganes tahtsime. Kui laager läbi sai magasin mitu tundi järjest.
    Suve lõpus käisime Pariisis. Vaatasime igasuguseid vaatamisväärsuseid. Näiteks käisime "Eiffeli torni" vaatamas. Sõitsime tõstukiga selle tippu ja nautisime vaadet.
   Minu suvi oli väga tore. Sain palju päikest ja nautisin suve.

7 comments: